A posztmodern újságírás legfontosabb célja a kattintásvadászat által megszerzett látogatottságból fakadó maximális reklámbevételek behúzása.

Ebben a vonatkozásban a leginkább idegesítő – a már említett féligazságok felnagyításán túl – a jelentéktelen dolgok felfújása: a Breaking News jelzővel való következetes visszaélés. (Mint a The Office US sorozatban Michael Scott, aki minden üzenetéhez hozzáteszi, hogy SOS, így biztosítva, hogy mindig odafigyeljenek rá.) Ha az online újságok minden olyan hírt “Breaking news”-nak tituálnak, amelyben kivételesen kész tényeket közölnek, akkor az egy beismerő vallomás arra, hogy minden más írásuk értéktelen és felesleges.
Breaking news az én olvasatomban, ha egy ország fegyveresen megtámad egy másikat, vagy ha egy szupersztár bejelenti, hogy átigazol egy másik csapathoz. Egy olyan hír, amit ha meglátsz, félreteszel mindent, és azzal foglalkozol.
De például az, hogy a DFB döntött a félbeszakadt Bochum – Gladbach mérkőzés sorsáról, egy egyszerű hír.
Ugyanígy, amikor elmaradt a HSV – Aue másodosztályú sablonbajnoki.