Rengeteget szoktunk nevetni azon, ahogyan a marketingesek saját magukat hívják kreatívnak, miközben a legtöbb kampány bármiféle kreativitást nélkülöz. A foci EB közeledtével ismét ellepik a látóteret a focira rátelepedő, de azzal tulajdonképpen semmiféle kapcsolattal nem bíró cégek.
Felajánlotta reklámként a Media Markt, hogy szerezzek be náluk mindent, ami a szurkoláshoz kell. Rákattintottam, de sem sört, sem sálat, sem haverokat nem találtam. De még eltúlzottan merész reményeket sem.
Viszont rákattintva a reklámra, az első ajánlatok között szőrtelenítő, gőzölőkészülék és vízforraló is szerepelt.
Nem tudom pontosan, hogyan kapcsolódik a szurkoláshoz, de ha így állunk, akkor én inkább kimaradok idén a szurkolásból. 😀
Related posts:
Hogyan maradhat talpon a Bayern az átigazolási piacon?
Fejlődni a Premier League árnyékában
Meddig marad egy játékos átlagosan a legjobb csapatoknál?
"Gyűlölöm ezeket a honlapokat"
Ne csináljunk már genderkérdést a focistajövedelmekből!
Mi történik a Nemzetek Ligája után?
A foci-EB helyszínei: München
89 Bundesliga-profi vág neki az Európa-bajnokságnak
Mikor jut tovább a csoportharmadik?
Tovább íródik az angol-német futballtörténelem